ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a Hifi Station Kft. által üzemeltetett anulu.hu honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
Jelen szabályzatban rögzített szerződések nyelve magyar, melyek nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, azokat a Szolgáltató nem iktatja, utólag nem hozzáférhetőek. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
1. A Szolgáltató / Üzemeltető:
Az online áruházat a Hifi Station Kft. üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató"). A Szolgáltató cégneve: Hifi Station Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. A Szolgáltató rövidített neve: Hifi Station Kft.
A Szolgáltató székhelye: 1173 Budapest, Csomafalva utca 2. Fszt. 38/A
A Szolgáltató Üzlete: 1173 Budapest, Csomafalva utca 2. A/61
Cégjegyzék szám: 01-09-875386, Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 13828222-2-42
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: [email protected]
Telefonos elérhetőség: +36 20 9897969
Bankszámla szám: K&H Bank Nyrt. 10409015-50526778-70771006
Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Tárhelyszolgáltató adatai: JZT Informatikai Kft.
Adószám: 14212967-2-16
Cégjegyzékszám: 16-09-009862
Cím: 5400 Mezőtúr, Dobó I. u. 10.
Email: [email protected]
Telefon: +36 30 207 0830
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: szolgáltató.
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Kis és nagy háztartási gépek, szórakoztató elektronikai termékek, autós, motoros, hajós termékek és kiegészítők, szépségápolási, sport és fitnesz termékek.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
3. A szolgáltatás igénybevétele
A megrendelések leadása az internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató elektronikus úton küldi el a Vevők részére. A termék(ek) kosárba tételét követően átvételi és fizetési mód választandó. A megrendeléshez személyes, számlázási és postázási adatok kitöltése kötelező. A „megrendelem” gomb megnyomásával a Vevő rendelését rögzítjük, melyre a megrendeléstől számított 1-3 munkanapon belül automatikusan visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termék megnevezést és darabszámot, valamint a Vevő adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit - nem érkezik meg, kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot (+36 209 89 79 69). A visszaigazolásban megtalálható a rendelési kód, amelyre hivatkozni lehet az ügyintézésnél. Minden esetben kollegánk a megrendelés beérkezése után a megadott elérhetőségen megkeresi Önt a rendelés véglegesítésével és a szállítással kapcsolatban. Az oldalon az árak forintban értendők, a 27% ÁFA-t tartalmazzák. Az általunk forgalmazott termékek saját importból, vagy a gyártók Magyarországi képviseletéről származnak. Minden termék hivatalos Magyarországi jótállással van ellátva.
A megrendelt termék(ek)et személyesen is átveheti, vagy az oldalon található futárszolgáltatók közül is választhat. Az oldalon található termék árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A kosár véglegesítésekor van lehetőség a szállító cég és a szállítási mód, valamint az extra szolgáltatások kiválasztására.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Átvételi, Szállítási és Fizetési információk menüpont alatt található.
A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a vásárlók által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül leszállítsa. Nagy raktárkészlet áll a rendelkezésre, így a termékek akár 1 munkanapon belül elérhetőek, vagy szállításra kerülnek. Amennyiben hosszabb a szállítási határidő, úgy abban az esetben telefonon vagy e-mailben értesítjük a szállítás várható időpontjáról. Ha nem megfelelő a szállítási időpont a megrendelő módosíthatja a megrendelését. Ha a megrendelt termék vételárát már elutalta, de eláll a vásárlástól, úgy az előre kifizetett ellenértéket a szolgáltató visszautalja, a tájékoztatást követően legkésőbb 8 napon belül. A visszautalással kapcsolatban a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
Amennyiben az szolgáltató hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint kereshet a Kategóriák menüpont alatt. A felsorolt termékek mellett megtekintheti a termék nevét képpel együtt. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az szolgáltatóval.
4. A Rendelés menete:
A kosár jelre kattintva a terméket a kosárba helyezheti.
A termék(ek)et a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is vagy bejelentkezéssel, ha már regisztrálta magát. Ha még nem regisztrálta magát, akkor Regisztráció gombra kattintva megteheti azt. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
A regisztrációhoz meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.
A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Megrendelés gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
Adatbeviteli hibák javítása: A Vásárlónak a Megrendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „Törlés” feliratra kattintva).
Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza rendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését vagy az email címe valamilyen oknál fogva nem fogadja az általunk küldött emailt (előfordulhat például freemail, hotmail... cím esetén). Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az szolgáltatói adatok segítségével.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés visszaigazolást. A termék feladására csak ezt követően kerül sor.
A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti amennyiben regisztrálta magát a Fiókom Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható. Amennyiben bejelentkezés nélkül vásárol, úgy emailben kap meg minden információt a megrendelésének aktuális állapotáról.
5. A Rendelés feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 és 16.30 között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 14-60 nap is lehet.
Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
6. A megrendelt termék(ek) ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja:
Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket. (bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között is megtalálja).
Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az szolgáltató üzletében forintban fizeti meg a termék vételárát készpénzben, vagy bankkártyával.
Bankkártyával történő fizetés: érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges. A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. weblapjára irányítjuk, ahol a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, és Maestro típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. hibaüzenetben közli a hiba okát.
Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott, az Ön által kiválasztott futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A házhozszállítás aktuális díjait, valamint az utánvételi és egyéb extra költségeket a kosárba helyezés után találja meg, az adott termék méretének, súlyának, térfogatának, valamint a szállítmányozó cég aktuális ajánlatának megfelelően. Többféle szállítási mód közül választhat, mint a csomagautomata, csomagpont, postapont, házhozszállítás.
7. Házhoz szállítási fontos információk:
A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag az Ön által kiválasztott futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik a futárszolgálat által megadott időszak között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén a szolgáltató adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Házhozszállítással történő rendelés esetén, kérjük átvételkor ellenőrizze tételesen a termék(ek) sértetlenségét, a csomagban foglalt egyéb kiegészítőket, a számlán szereplő adatok helyességét. Amennyiben eltérést észlel, lehetősége van a csomagot visszaküldeni üzletünkbe. Amennyiben a csomagolás sérült, úgy a szállító jelenlétében nyissa fel a dobozt. Ha a termék sérült, akkor a szállítóval készítsen jegyzőkönyvet, ha van lehetősége készítsen képet, vagy tagadja meg a termék átvételét. Kérjük, az észrevételről tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, hogy a felmerült hibát mielőbb korrigálhassuk.
8. Postai szállítással kapcsolatos információk:
A postai küldemény elvesztését, részleges elvesztését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.
9. A vásárlástól való elállás:
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben) 14 napon belül. Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
- olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
- olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel
- olyan lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta
- ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási / felmondási jogát
Az elállási nyilatkozat a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja. A nyilatkozat letölthető itt.
A visszatérítés során készpénzben vagy átutalással a vevő bankszámlaszámára tudunk teljesíteni. Más fizetési módot nem tudunk alkalmazni. Amennyiben a Fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
10. Szavatosság és jótállás
Az aktuális, mindig a törvényben előírt szavatossági és jótállási feltételeket a Jótállás és Szavatosság fül alatt találja meg.
11. Panaszkezelés, Fogyasztóvédelem:
A szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
A Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény szerint a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát:
személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja,
telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el. A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni.
A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.
Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:
Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató üzletében érhető el. Az ide írt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál: Amennyiben az Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A Fogyasztóvédelmi hatóság elérhetőségét az illetékes kormányhivatalok, a https://fogyasztovedelem.kormany.hu/ oldalon elérhető.
Békéltető testület: A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez:
Budapesti Békéltet Testület elérhetõségei:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: [email protected]
Központi telefonszám: +36 1 488 2131
Honlap: https://bekeltet.bkik.hu/
Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján a https://mkik.hu/a-bekelteto-testuletek-teruleti-honlapjai linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni.
Amennyiben az Ügyfél szokásos tartózkodási helye Magyarországtól eltérő uniós tagállamban található, a Szolgáltatóval szemben fennálló jogvitájának rendezése érdekében lehetősége van igénybe venni az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platformon nyújtott vitarendezési eljárást. Az online vitarendezési platform (ODR) a következő címen érhető el: http://ec.europa.eu/odr.
Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.
Bírósági eljárás: Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
12. Szerzői jogok
A Weboldal és a Webáruház szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését).
A Weboldal/Webáruház tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal/ Webáruház használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Weboldal/Webáruház felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.
13. Egyéb rendelkezések
A vásárlók e-mail címének tárolására az Árukereső (Online Comparison Shopping Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) adatfeldolgozó megbízással rendelkezik a Megbízható Bolt Programhoz kapcsolódó vásárlói elégedettség-felmérés céljából. Az itt történő vásárlások után a vásárló e-mail címe az Árukereső részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az adatfeldolgozásra így továbbított átadott e-mail címet, mint személyes adatot utasításunkra az Online Comparison Shopping Kft. kezeli, megfelelő írásbeli szerződés és adatvédelmi feltételek mellett.
A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelõ adatai megadásával ehhez elõzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.
A felhasználó feliratkozhat a honlapon a hírlevelére. A feliratkozással a felhasználó elfogadja a a Hifi Station Kft. adatkezelési szabályzatát, Az adatait a Szolgáltató adatkezelési céllal semmilyen cégnek nem adja át. A felhasználónak lehetősége van a hirlevelekben a szolgáltatás megszüntetésének és az adatainak törlésére. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.
A Szolgáltató magára nézve kötelezõnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.
Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató székhelyén mûködõ ügyfélszolgálat munkatársaihoz az [email protected] címen, illetve a +36 209 89 79 69-es telefonszámon (munkanapokon 08:00 és 16:30 óra között).
Fogyasztói panaszügyintézése írásban, ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az [email protected] címen, valamint a +36 209 89 79 69-es telefonszámon.
A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerû, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltetõ testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltetõ Testület; 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310.; levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10. Fentiekben a pontos cím és elérhetőség megadva.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
Hatályos: 2024. Október 17-től visszavonásig és/vagy módosításáig.